sâmbătă, septembrie 12

... close your eyes ...

Caldura propriului tau corp te sufoca si incerci sa deschizi ochii. Retina ti-e orbita, de prea multa lumina ce e in camera ta. Capul ti-e greu, ca de piatra. Te gasesc intinsa in acelasi asternut in care te-am lasat si ieri, mai palida ca de obicei. Nemachiata, dar la fel de frumoasa, si totusi mai slaba la suflet. Respiratia ti-e inceata, pulsul nu ti-l simt.
Iar tu, ma privesti cu ochii goi, nepasatori, obositi si fara de speranta. Iti simt durerea, iti simt neputinta si as vrea sa te ajut si vreau sa te iau in brate, sa te acopar cu puterea mea ... vreau sa-mi revii, nu mai vreau niste brate slabe si neputincioase, vreau sa-ti simt bataia inimii langa pieptul meu. Sa vad zambetul tau, nu o lacrima in coltul ochiului, nu pastilele ce le tii la capatai ... Sa te gasesc alintandu-te in bratele mele ... dar, asa cum te privesc acum pe tine, pe jumatate lesinata ... asa imi gasesc si visele si dorinta mele. Si tot ce vreau e sa ploua, sa ploua galagios.
Vreau sa ploua, sa ploua, sa ploua, sa ploua .... sa vad cum picuri mari se lovesc de fereastra camerei mele, de asfalt ... sa-i aud cum parca imi sparg geamul, cum lovesc pamantul iar el ii primeste multumit ...
... vreau sa ploua, sa ma ploua pana cand mi se va taia respiratia iar desculta fiind sa-mi trec picioarele prin suroaiele ce curg pe langa mine. Sa se scurga picaturile de pe par, sa ma ploua pe pleoapele obosite, pe fruntea brazdata de cate si mai cate cotidiene probleme, pe nasul mereu rece, si apoi sa se opreasca pe buze pentru a le sorbi ...
... vreau sa tune, sa ma trezeasca din visare ... sa stau pe pervazul ferestrei si sa privesc spre lac, cum valuri se sparg de mal ... lasand mici amprente albe. Sa vad cum stropii se pierd prin frunzisul inaltilor plopi, sa-nchid ochii si aproape sa aud cum trosnesc, sa aud broastele, sa aud sunetul ploii in apa.
... vreau sa ploua ... si vreau sa mi te gasesc in bratele mele, din nou ... si pentru totdeauna

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons