marți, septembrie 8

Maria din viata noastra


Ovidiu Komornik -Maria,Maria



Astazi, mai mult ca oricand sunt mandra ca sunt Maria. Poate din cauza ca am avut parte de atatea surprize frumoase din partea unora, de la care, nu ma asteptam la niciun semn si sunt extrem de fericita ca am atatia oameni care ma respecta si care ma apreciaza pentru ceea ce sunt, pentru ca exist in viata lor. Si le multumesc din inima ca, alaturi de ei si prin ei pot sa vad ca viata e frumoasa, ca viata e culoare si seninatate. Sunt atat de norocoasa ca imi sunteti prieteni si ca va am. Imi voi da toata silinta sa nu va dezamagesc si sa am acest respect si aceasta dragoste mereu din partea voastra.
Multumesc ca mi-ai daruit aceasta zi frumoasa tie: Cristina, Andra, Adina, Marian, Cipriana, Isabela, Delia, Bogdan, Danutz, Bogdan, Catalin, Lucian, Alin, Nina, Geta, Catalin, Florentina, Daniela, Andrei, Maria, Ancuta, Madalina, Andreea, Isabela, Alexandru, Dorin, Mariana, Diana, Dana ...

Un sincer, curat si profund "La multi ani" vreau sa urez celor care au avut norocul sa fie Marii sau Mariani.

Va pupa si va imbratiseaza o fata simpla si cu un suflet mare.

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons