miercuri, octombrie 14

Epilogul unei zile de 4





Cand cautarea ia sfarsit, raman intrebarile de dupa.
Eu nu am intrebari, eu sunt multumita de ce-am gasit. Asa ca, trebuie sa va marturisesc ca a fost o zi bestiala, o zi optimista, dupa cum mi-am si promis sa o am, o zi cand mi-am dus la bun sfarsit toate planurile. Am gasit ce-mi propusesem sa gasesc. Ba chiar am gasit mult mai multe decat mi-am dorit.
Mi-am dat seama ca inca nu ma cunosc suficient de bine, am vazut din nou acea tipa vesela si prietenoasa. Deopotriva, am vazut culoare. Culori vii, culori calde, zambet si regasire.

Am inteles, ca un zambet poate deschide toate usile inchise. Ca un zambet iti aduce gratis tot ce vrei pe lumea asta.
Si mai presus de toate, am invatat ca oriunde-ai merge nu esti singur. Azi mi-a placut de mine, o recunosc cu riscul de a fi catalogata drept ingamfata.
Voi repeta ziua de azi. E o promisiune!

0 au avut ceva de zis: