duminică, octombrie 4

Incognito




In urechi imi rasuna o melodie vesela, ce nu am mai ascultat-o de vreo luna ... si stau cu ochii inchisi facand eforturi de a nu ma gandi la nimic. De a sta pur si simplu, cand, deodata, observ cum un soare jucaus si-a gasit obiect folositor, pentru divertismentul lui, chipul meu.
Intai, l-am simtit pe pleoape, mangaindu-mi genele. Dar zarind baiatul, ca nu fac niciun efort spre a-mi deschide ochii a consimtit sa-si continue jocul infantil. L-am simtit apoi, gadilindu-mi nasul si obrajii.
Asadar, acum, prieteni fiindu-mi cu totii, pot sa va-mpartasesc un secret. Ador jocul lui, nu vreau sa stie acest detaliu, poate din egoism, poate din orgoliu sau poate din ambitie. Vreau sa vad daca va ceda cu usurinta la nepasarea mea. Si ciudat, asa e si cu oamenii, cedeaza destul de usor, se opresc din a bate la usi incuiate.

Sa fie oare datorita faptului ca nu sunt suficient de motivati? Ori pentru ca sunt delasatori? Ori pentru ca-s prea vulcanici si considera staruinta o umilinta?
Oricum, de gagiul asta-mi place, nu renunta la jocul lui. El merita toata atentia mea!

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons