marți, decembrie 15

Post ... decembrist

No, servus!

Ma, oameni buni ce patisera-ti? Ca-n ultimele cateva zile, a trebuit sa raspund la o avalansa de intrebari precum :”Ce faci de Craciun?”, “Unde pleci de Sarbatori?”

Fratilor, oricum nu va intereseaza ce fac eu de Craciun si nici nu ma luati la voi acasa. S-atunci ce va pasa? Din politete? Sau doar pentru a face conversatie?

Ok, fie. Va spun ce fac de sarbatori. Imi voi aseza fundul confortabil in pat si voi dormi. O sa mananc pana m-oi face de 60de kile (nu mai am mult). O sa astept sa ma colinde careva, da’ prin zona asta bate vantul si nu vine nimenea. Si cred ca o sa ma binoclez in televizor, sa fac cunostinta cu masa de prostie si carcotelile mondene. Asta-i varianta fericita. Ailalta varianta, cea norocoasa, ar fi sa-mi urc, bineinteles, acelasi fund, intr-un tren si sa ma duc unde vad cu ochii si unde mai gasesc un loc, hai doua, de cazare. Am zis norocoasa, in sensul ca poate o-i gasi s-un petic de zapada pe acolo, ca altfel nu cred ca are sens sa ma deplasez.

Buuun. Astea fiind zise, ne auzim dupa Sarbatori, ori pe la vara, ori cand intru in vacanta, ori cand o da Dumnezeu.

Hai sa avem zile tupeiste, ninsoare si guturai!

1 au avut ceva de zis:

Isabela spunea...

Parca nu tu ai scris...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons