vineri, februarie 5

Cladirea no.4

Lasam in urma drumul european E583 care ne-a adus pana la intersectia cu Tg Frumos si continuam sa mergem pe drumul national DN 28A. Pe partea dreapta va rasari ca-ntr-o ceata, acest impunator loc. Cladirea si locul cu pricina se numesc?

8 au avut ceva de zis:

Gherasim Constantin spunea...

Muzeul Memorial Al. Ioan Cuza
com. Ruginoasa

viatainroz spunea...

Castelul de la Ruginoasa ?

dar ce castigam la sfarsit ? :)) vad ca faci top :))

Georgiana spunea...

Biserica domneasca din Ruginoasa :*

Adina Iubeste Lucruri Frumoase spunea...

Castelul de la Ruginoasa...si pentru ca tot am vazut ca aici se scriu si povestiri in ceea ce priveste locul...eu imi aduc aminte ca am fost aici acum multi ani in urma, intr-o excursie cu scoala...din pacate e greu sa mai stiu ce am facut pe acolo...na, noi nu eram cu gandul atunci la vizitat muzee ci cum sa ne distram mai bine...dar promit ca am sa refac traseul si acum am sa dau mai multa atentie:*

Alex spunea...

Eeeeh... Ruginoasa. Da vad ca te plimbi nu gluma. De la un castel la altul. Esti cumva printesa?

Mariana Ichim spunea...

Ehh, ce prieteni destoinici am. Asa este, e vorba de castelul de la Ruginoasa.
Va voi da cate un punctulet la toti, deoarece v-am intrebat cum se numeste si locul si ati stiut ca e vorba de Ruginoasa.
Totusi, Georgiana tu n-ai tinut cont de fotografie. Intr-adevar Biserica domneasca face parte din ansamblul Palatului de la Ruginoasa. Tie n-am sa-ti dau punctul, dar ma bucur ca ai trecut pe la mine. Te mai astept

Mariana Ichim spunea...

Alex, de m-as putea naste inca o data, in orice perioada as vrea,da, probabil as alege anii aceia pe cand se mergea cu sareta, cand madamele purtau rochii bufante si jupoane, evantai si umbreluta. Iar printii, te curtau elegant si-si dovedeau vitejia cu spada si arma, pentru onoare sau la vanatoare. ;)

Mariana Ichim spunea...

Draga Mihaela, tie nu stiu ce-as putea sa-ti acord, deja viata ta e-n roz. Oricum, e-n faza de proiect concursul si posibilitatea acordarii vreunui premiu. Si care oricare proiect demarat ... asteptam finalizarea.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons