duminică, februarie 21

Joc leapsa

Pe cand eram piticot, imi placea la nebunie sa joc leapsa si tablourile. De o vreme m-am dezvatat de copilarie si joc altfel de jocuri cum ar fi mersul la serviciu. Lucian, dragul de el, m-a luat in jocul lui, ca doar na, toti suntem pe treaba noastra. Unii s-ar putea sa nu afle noutati, dar jocul e captivant.


Principala trăsătură a caracterului meu: ... asta-mi miroase-a lauda

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: inteligenta.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: sa nu-mi fure barbatul.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ca ma suporta asa cum sunt.

Principalul meu defect: ehh, aici e mult de zis, cat traiesc o sa continui sa ma defectez.

Ocupaţia mea preferată: sa lenevesc … in iarba, privind cerul.

Visul meu de fericire: If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa stiu ca mai am o zi de trait ...

Ce-aţi vrea să fiţi? Hmm, aveam o vreme cand ziceam ca m-a gresit mama la nastere, ca eu vroiam sa fiu baiat, dar ea s-a incapatanat si m-a facut fata. Dar, daca eram o floare de floarea soarelui? Sau ploaia? Sau un aparat de fotografiat? Sau pensionar? Oricum , sunt fata.

Ţara în care-aş vrea să trăiesc: sa vedem ... Europa are 43 de tari, Africa 53, America 35 iar Asia 46 si eu traiesc in Romania. Daca Smiley pleaca pe Marte, atunci eu o sa plec pe Luna ca doar o sa se colonizeze s-aia intr-o zi.

Culoarea preferată: curcubeul.

Floarea preferată: sa ma vezi in floraria de la Fidelio.

Pasărea preferată: cucuveaua sa nu-mi cante in geam, in rest…

Prozatorii mei preferaţi: pasoptistii.

Poeţii mei preferaţi: Eminescu, Minulescu, Paunescu, Elena Farago, Otilia Cazimir, Stanescu, ultima sunt eu .

Eroul meu preferat: Boc sau Basescu, inca nu ma pot hotara pe care-l vreau mai tare-n mainile mele.

Eroina mea preferată: ...mama mea.

Compozitorii preferaţi: Moculescu ..

Pictorii preferaţi: frate-miu .. Desigur, nu o sa-i gasiti numele in istorie si nici pe google

Eroii din viaţa reală: toti cei care lupta cu boala pentru a trai si care mai gasesc un motiv sa se trezeasca dimineata.

Eroinele din istorie: gata bre’ cu eroii. Ce n-ati inteles?!

Bautura şi mâncarea preferate: nu va spun, sunt o gurmanda si nu vreau sa-mi fac pofta.

Numele preferat: nu se intelege? Mariuca

Ce detest cel mai mult: replica fac “bine”

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: ma, da’ voi aveti ceva cu istoria nu gluma!! Lucian, pesemne ca nu stii ca-mi place geografia.

Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: de-as fi fost baiat .... ehhh

Darul natural pe care-aş vrea să-l am: sa “citesc” gandurile oamenilor.

Cum aş vrea să mor: oricum, nu singura intr-un apartament si nu in chinuri

Starea de spirit actuală: e dupa fazele lunii, cu L.

Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: s-aici e secret

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons