luni, februarie 1

Recunoaste cladirea

Fotografie ... mai actuala, constructie datand din anii 1880, a fost conac, castel, spital, depozit militar, centru de plasament, platou de regizare iar astazi se afla pe lista monumentelor istorice din Iasi.

Va asezonez si-o melodie, pentru inspiratie ;) Bafta!


6 au avut ceva de zis:

Merry spunea...

fara multe cuvinte...castelul miclauseni

Alex spunea...

Castelul Sturdza de la Miclauseni. Da de cand e poza asta? Ca eu stiu ca arăta urat tare cand l-am vazut ultima oara. Seamana cu resedinta lui Cuza de la Ruginoasa, doar ca are mai mult farmec. Are mai multe elemente gotice de arhitectura, seamana cu un castel din povesti. Stiai ca familia Sturdza a castigat 2000 de hectare acolo langa castel si manastire? Cand vad castelul imi imaginez cum trebuie sa fi fost un bal intr-o seara calduroasa de vara pe vremea lui Cuza... Eeeeeh... Este o carte la biblioteca FEAA: case ale unor familii boieresti. Sa te uiti ce minunatii existau acum 100-150 de ani.

Adina Iubeste Lucruri Frumoase spunea...

Castelul de la Miclauseni:P

viatainroz spunea...

putin trisezi :D asta nu e chiar din Iasi, dar am recunoscut-o :) e Manastirea de la Miclauseni. acolo m-a dus sotul in primele zile cand ne-am cunoscut, ca ma impresioneze :)) asa ca era foarte usor sa o recunosc.

Luisa spunea...

La sfarsitul acestei primaveri, am fost invitata unei nunti ca-n povesti, exact in acest loc. Mirii, erau mai degraba un cavaler si o printesa in acel decor de vis. Am trait momente unice, am crezut in happy end si ti-am impartasit povestea unei nunti, vazuta cu ochi albastri la Castelul Miclauseni.
O seara deosebita!

Mariana Ichim spunea...

Multumesc tuturor ca mi-ati impartasit din povestile voastre. Se pare ca pentru multi dintre noi, castelul a lasat doar amintiri frumoase. Felicitari!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons