marți, martie 2

Vis de primavara

O camera micuta dar de prieteni plina
Ce-aveau si foc in suflet si-n ochi aveau lumina
Idei musteau in aer sa stai si sa tot stai
Si asta a fost totul in acea zi de mai
…………………………………………
S-au dus ai mei prieteni, s-a dus si acea clipa
Mai zboara fiecare batand dintr-o aripa
Traiesc, mai rad, fac glume, sunt sanatosi, dar vai
Acum nimic nu este ca-n acea zi de mai


Tare mult imi place mie cantecul asta. E un cantec destept. Am mai pomenit eu odata, ca atunci cand ai intrebari, e suficient sa ai rabdare, caci raspunsurile vin in timp, fara a face sapaturi. Am mai vorbit, candva cu voi si despre prietenie.
Dar n-am vorbit niciodata cu voi, de pierderea unui prieten, de transformarea lui sau a noastra. Cum din prieten devii adversar.

Prietenii sunt cei pe care te poti baza in vremurile in care iti merge bine, in cele in care ai nevoie sa te asculte cineva sau pur si simplu sa fie prezent ... sa stii ca ai prieteni. Sa stii ca ei sunt cei mai buni prieteni.

Consider ca oamenii nu sosesc intamplator in viata noastra. Si mereu, am avut un soi de regret dupa cei de care m-am indepartat si de la care am avut multe de invatat, dupa cei carora le-am incredintat o particica din inima mea. Regretul a fost si mai mare, cand increderea a fost pusa la indoiala.
Dar, sa ne bucuram de primavara, sa o lasam sa ne intre in suflet si-n minte, sa fie soare frumos, sa fim prieteni si sa vedem lumea-n culori.

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons