sâmbătă, aprilie 10

Aviz amatorilor.

Tin sa va anunt ca imi stalcesc romana ... nu neaparat din incultura , sa fim intelesi, ci, dintr-un motiv relativ banal.
Asadar am niste pitici care-si doresc o alta exprimare in scris (ca de auzit se aud la fel): doo = doua, noo = noua, ploo = noua, impat = in pat, umpic = un pic, imbrate = in brate, amandoo = amandoua. Am inventat un nou termen: flamingo pentru dragele de pitipoance. Ideea cu flamingo, mi-a venit in Carrefour pe cand eram cu Andra la pierdut secunde din viata noastra ... bineinteles, cu rost.

Si inca un anunt: o sa zic destul de des "bineinteles". Imi place. "Da", e prea scurt, bondoc si gras. Nu-mi mai place de el cum bineinteles, imi placea candva.

V-am cam pupat, cred :-??
Trag cortina, merg la somn! Hai, s-avem zile optimiste!

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons