sâmbătă, octombrie 23

Pupa-mi-aş creieraşul - no.1!!!

M-am gândit că ar fi distractiv dacă aş deschide din nou seria de întrebări, de data asta sub o altă înfăţişare. De ce? Pentru că mie-mi plac la nebunie schimbările şi mă deprimă monotonul.

Aşadar, vă dau o problemă. Las deschise comenturile, fără a le modera, pentru un plus de ajutor. Mult succes la dezlegare!!!

Un student merge la bazar şi se opreşte în dreptul unei tarabe, unde omul îi spune:
- Dacă îţi scriu greutatea ta exactă pe această foaie de hârtie, îmi dai 100 lei, dacă nu scriu greutatea ta exactă, îţi dau eu 100 lei.
Studentul se gândeşte, mai întâi, cum i-ar putea ghici greutatea exactă, dacă nu are un cântar de vreun fel, aşa că îi dă ideea să-i accepte oferta, că şi dacă îi ghiceşte greutatea, va spune cu 1 kg mai mult sau mai puţin (omul neavând posibilitatea de a-l verifica).
Cad de acord, omul scrie, şi până la urmă studentul a trebuit să-i plătească 100 lei. Cum a reuşit omul?

4 au avut ceva de zis:

Lucian spunea...

A scris pe foaie mai multe numere, iar printre ele se afla si cel corect?

Anonim spunea...

i-a scris pe foaie .... the end zic, acum da`mi premiul Mariana :))

yours truly Rosu Marius...

Anonim spunea...

Continuare ... fiindca nu mi`am mai facut cont p blogger :p si sincer nu stiu de ce nu a pus din prima incercare raspunsul .. l`a pus cu puncte puncte, care i treaba :-? (Rosu Marius)

Raspunsul era : "greutatea ta exacta"

Mariana Ichim spunea...

@ Lucian: Nu

@ Marius Rosu: Bingo!!!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons