sâmbătă, ianuarie 15

1000 de chestii mișto

Prin vara AIESEC a promovat o idee super genială “1000+ ways of global change”. Ieri, am văzut un filmuleț al unui canadian, Neil Pasricha despre “1000  awesome things”. Well, îmbinând cele 2 idei, voi scrie 1000 de posturi în care voi prezenta 1000 de lucruri care m-au impresionat și totodată mi-au influențat ziua, atitudinea, deciziile s.a.m.d. Dacă vreau ca lucrurile să se schimbe în jurul meu, trebuie să fiu conștientă de ce/cine sunt înconjurată, să realizez anumite lucruri, să văd anumiți oameni. Deci, schimbarea trebuie să înceapă prima dată de la mine. E o provocare îndrăzneață, așadar voi reveni cât de curând!

p.s. sunt recunoscătoare Internetului că l-am putut citi și descoperi pe Neil Pasricha.

2 au avut ceva de zis:

Lucian Pricop spunea...

Super idee. De acum ai sa ai si tu ce sa pui titlu la posturi, sper :)

alexandra spunea...

interesant :) m-ai provocat si pe mine...si primele lucruri care mi-au venit in minte au fost cele care, involuntar, imi fac ziua mai buna :) au aparut asa, ca niste imagini...acum astept sa le citesc pe ale tale. sunt curioasa daca la 2 persoane diferite gasim ceva in comun :):P

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons