marți, noiembrie 8

Accepta oamenii asa cum sunt!!!

Daca ti s-a mai zis, ti-o repet si eu. Accepta oamenii asa cum sunt!
Sunt constienta ca acest lucru il stiai si tu, ba chiar faceai execitii de acceptare, totusi nici mie nici tie nu ne prea iese. Am constientizat (e mare lucru) ca atitudinea este cea care are semnificatie in relatia cu o alta persoana. Intotdeauna e asa! Cum interpretez, adica ce cred eu ca se intampla, sta la baza reactiei mele in respectiva situatie. De aceea, imi repet ca trebuie sa invat sa-l respect si pe cel mai enervant si gugu om (e utopic inca) si sa accept ca oamenii pot fi diferiti fata de mine.

Pana una alta, c'est la vie toujours parchive!

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons