vineri, februarie 1

Limba română este grele

Nu mai pot! Efectiv îmi vine să mănânc varul de pe pereți cu ăștia care nu știu nici măcar să pună cratima unde trebuie.
N-oi fi eu un George Pruteanu, dar îmi este lezată retina, cultura, limba învățată-n școală, neuronii, de toți cei care scriu pe forumuri. Nu mai spun că am început să găsesc bolnavi în ale limbii și prin articolele din ziare publicate online. Oricât de pricepuți se dau a fi unii prin sfaturile postate pe site-uri sau în discuțiile de pe mess că știu ce să iei, ce să faci, ce să nu faci, eh bine, când încep să citesc îmi cad bolovani în cap de nervi. Pur și simplu mi se blochează creierul. Nu mai pot citi o buchie.
Fraților, o fi Băseasca sau Vanghelie un curent media amuzant, dar nu trebuie copiați, că-s doar un exemplu de cum să fii penibil.
Referitor la toată povestea asta îmi răsună în cap replica genială: "Mă-ta are cratimă".



0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons