duminică, martie 17

Aia cu ziua somnului ...


A fost odata ca niciodata o vreme, o foarte fericita vreme cand adormeam oricum, oricand si aveam un somn  binemeritat de 8-9 ore. Si se facea ca la un moment dat, ca in orice poveste, sa existe niste spani si zmei nitel cam rai care mi-au tulburat orele de somn si frumusetea viselor. Intr-un fel atat de barbar, incat ar cam fi cazul de acum sa-si faca aparitia Fat-Frumos cu palosul lui cel zdravan si cu inca cateva ajutoare, nu de alta dar altfel n-am mai putea continua povestea iar finalul fericit n-ar mai exista.

Si cica vineri a fost sarbatorita ziua internationala a somnului. Au pus-o astia (nu stiu care, ca daca i-as sti, as avea o discutie prieteneasca cu ei) fix ca sa ma oftice pe mine. Sa se laude ei cu necesarul de ore de somn pentru un adult si sa-mi faca cunoscut ca in cazul insomniilor pot aparea boli ale inimii si altele de genul. As fi bucuroasa sa declar ca am sarbatorit-o cu un pahar de vin rosu si un somn dulce si lung, dar totusi nu pot.
Lasand misto-ul la o parte, chestia aiurea e ca incep sa nu mai dau randament. Ma enervez repede, imi pierd rabdarea, nu mai pot procesa limpede anumite informatii, atentia imi e dereglata si n-am chef de toate astea. Ma-ntreb cat mai rezist ...

Si deci, voi ce-ati mai facut? Cu ce va mai laudati? :d



2 au avut ceva de zis:

DanielaFrincu spunea...

A fost o data ca niciodata si la mine o vreme cand dormeam cat vroiam...DAr atunci nu aveam nici serviciu, nici sot, nici pisic, nici griji!!!

Mariana Ichim spunea...

Astea-s frumusetile vietii (familia si grijile) care vin la un moment dat in viata noastra si pentru care un detaliu ca lipsa somnului, e un pret ce trebuie oferit. Aiurea e de cei ca mine,care n-au nicio grija de genul.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons