marți, martie 12

Experiențe de șofer

De mai bine de doi ani am condus-o doar pe UCA. Și-mi place lucrul ăsta. Îmi place că e supărată și micuță, nu trebuie să-mi fac prea multe griji cu privire la locul de parcare, încape oriunde. Și n-am nicio emoție și nici un stress cât sunt la volanul mașinii mele, probabil pentru că e a mea, o cunosc și știu ce poate.
Totuși zilele acestea am avut ocazia să testez șofatul pe alte mașini.
Prima experiență de genul a fost pe noul model Auris. Ideea e în felul următor. M-am înscris pentru un drive test din pură curiozitate, dar mai ales pentru că vreau să-mi găsesc activități noi. Traseul a fost de circa 25 de km, pe un benzinar de 1.6L cu un tip foarte frumușel în dreapta. Emoțiile șofatului au fost destule, dar experiența a fost beton. Poate de aceea în momentul în care m-am urcat în mașina mea, nu-mi mai plăcea nimic la ea. Nici scaunul, nici ambreiajul, nici volanul, nici schimbătorul de viteze și nici portierele. Detalii tehnice, impresii, preț și altele găsiți pe google la o simplă căutare. Un test drive nu vă costă nimic, poate doar câteva telefoane după, din partea dealerului, încercând să vă convingă să cumpărați mașina.
A doua experiență a fost în weekend, când am condus un Logănel. Am condus o bună bucată spre Gura Humorului și dinspre Gura Humorului spre Iași. Mă enerva maxim accelerația, deoarece era mult mai rigidă decât cea de la Polo și condițiile meteo. Am mers pe o ceață de nu vedeai nimic la 40 m în față. Culmea e că de aceeași ceață am dat și duminică seara când am testat Logănelul pe Bucium. Chestia e că mie-mi place maxim ceața, dar când stau în dreapta nu când sunt șofer. 
Ambele experiențe m-au făcut să fiu crispată și super încordată. Iar pe unii îi amuză teribil când mă văd astfel.


0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons