luni, octombrie 14

O fotografie pe zi - luna iunie

Da, știu că sunteți cârcotași și doar la asta vă era gândul. Dar nu, ați ratat-o de data asta. Cum adică ce-ați ratat?
Păi din moment ce eu vă spuneam acum câteva luni în postul ăsta, că uite ce tare-s eu și ce proiect fain am de gând să fac un an de zile, să dispar apoi din senin nu știu câte luni, este super motiv de discuții. Firește că v-ati gândit c-am lăsat baltă totul și eram doar eu aia care se dădea mare. N-am dispărut, sunt pe val și am poze nou-nouțe ..pentru luna iunie :D. Or să vină ușor, dar sigur și celelalte luni.
Btw, încă meditez la concluzia acelor luni și ce simt când retrăiesc zilele alea.

Îți doresc zile de toamnă superbe, cu soare!

P.s. Mai jos sunt pozele din perioada 04.06.2013 - 04.07.2013 Dă click!
































0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons