luni, ianuarie 2

Aventuri, locuri, oameni

Astăzi m-am trezit cu o poftă uriașă de a pleca la drum. Am deschis Google-ul, am făcut câteva cercetări ș-am ajuns la concluzia că ar trebui să pun pe o foaie locurile văzute pentru a înroși harta și a mă îndrepta spre alte locuri nevizitate. E foarte probabil ca și anul ăsta să-mi fac concediul prin țară.
 Mai jos este harta cu locurile pe unde m-am oprit (sunt aproape sigură că mi-au mai scăpat unele locuri) și câteva poze sub formă de link. Aștept idei pentru concediul de anul ăsta. Enjoy!

  1. Castelul Ruginoasa
  2. Castelul Miclăușeni
  3. Mănăstirea Hadâmbu
  4. Mănăstirea Cetățuia, Mănăstirea Galata, Bojdeauca lui Ion Creangă, Palatul Culturii, Dealul Repedea, Muzeul de Istorie Naturală  etc. vin cu modificări
  5. Bârlad (Grădina Zoologică, Acumularea Râpa Albastră și Valea Seacă, Muzeul Vasile Pârvan, Pavilionul expozițional Marcel Guguianu)
  6. Focșani
  7. Piatra Neamț (Mănăstirea Văratec)  Târgu Neamț (Cetatea Neamțului, Mănăstirea Neamțului)
  8. Rădăuți (Marginea, Mănăstirea Putna, Mănăstirea Arbore, Mănăstirea Bogdan -Vodă)
  9. Mănăstirea Gura Humorului, Mănăstirea Voroneț
  10. Moldovița, Sucevița, Palma
  11. Vatra Dornei
  12. Borșa (Cascada Cailor, Pasul Prislop)
  13. Sighetu Marmației (Cimitirul vesel, Muzeul Comunismului, Manastirea Sapanta-Peri)
  14. Manastirea Barsana, Manastirea Botiza
  15. Slanic Moldova
  16. Baile Tusnad (Lacul Ciucas, Lacul Sf. Ana)
  17. Cheile Bicazului, Lacul Rosu
  18. Borsec si Durau
  19. Brasov
  20. Cetatea Rasnov, Castelul Bran, Moeciu, Pestera Valea Cetatii Rasnov, Culoarul Rucar-Bran
  21. Curtea de Arges (Manastirea Mesterului Manole)
  22. Defileul Oltului (Manastirea Cozia, ManastireaTurnu, Calimanesti, Caciulata)
  23. Transfagarasanul (Valea lui Stan, Lacul Vidraru, Balea Lac, Balea Cascada)
  24. Manastirea Sambata de Sus
  25. Cheile Oltetului (Pestera Plovragi, Manastirea Polovragi, Manastirea Horezu, Pestera Muierii, Manastirea Bistrita, Manastirea Hurezi
  26. Litoralul (insula Ovidiu, stațiunile)
  27. Campia Turzii si Turda (Salina Turda, Castrul roman Potaissa, Miliarul de la Aiton, Fabrica de bere
  28. Cluj Napoca
  29. Salina Praid
  30. Bacău

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons