duminică, aprilie 12

Prima leapsa


Am preluat aceasta leapsa de la Lucian , caruia ii multumesc, si o dau mai departe tuturor acelora care citesc aceste randuri ...


De-as putea fi ...


o floare de ... floarea soarelui

un anotimp ... precum primavara



o piesa de mobilier = o banca




un vers ... "Viata-i un ac, iar noi suntem ata din el"


un peisaj ... as fi un apus de soare





un obiect ... as fi un aparat de fotografiat


un fenomen al naturii ... ploaia de vara




o forma de relief ... muntele



2 au avut ceva de zis:

aspacardin spunea...

si dac-ar trebui sa fii o melodie intreaga? ... mereu mi-am pus intrebarea asta...

Mariana Ichim spunea...

Daca ar fi sa fiu o melodie intreaga, as prefera sa fiu cantata la pian si vioara. As vrea sa unesc doi oameni, sa-i fac sa se indragosteasca mai mult unul de celalalt. Si mi-ar fi de ajuns atat, vreau ca melodia mea sa semene iubire.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons