luni, iulie 2

Revenind la 15 ianuarie 2011

Memorabilă ziua aceea!
Mi-am făcut o promisiune către mine, pe care nu mi-am promis-o pe deplin. Mai frumos, nici cei de la mug.ro nu și-au ținut partea lor de angajament.

Să detaliem ideea scrisă mai sus. Pe 15 ianuarie anul trecut, mi-am propus să scriu 1000 de posturi despre lucrurile care mă influențează. Am început chiar bine, aveam câteva idei puse pe o pagină distinctă și anume pe mug.ro, la recomandarea lui Cezar. Astăzi, când am vrut să mai scriu un post (din mai anul trecut n-am mai scris nici unul) am aflat că pagina mea de pe mug nu mai există. Tare, nu? Mai ciudat e că nu am mai găsit nici blogul lui Cezar de pe domeniul cu pricina. Deci, chestia era dublu de ciudată.

Ce-mi rămâne de făcut e să mă apuc din nou de scris. Preferabil și cinstit ar fi să scriu mai des de o dată pe an.
În cazul acesta, rămâne să vă doresc spor la citit și mie spor la scris. A, și bineînțeles, replica mea de sezon, preferată: să avem nopți răcoroase!!!

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons