joi, noiembrie 5

Singur sub dusul lui Chisu

"Parcă sînt un cartier în pană de lumină, care stă nemişcat în întuneric, aşteptînd să vină curentul. Totul ar putea funcţiona, dar nu funcţionează, pentru că nu-i curent. Sau totul va funcţiona cînd sau dacă va veni curentul.

Aşa sînt şi eu. Aştept să îmi vină curentul. Curentul meu, care să mă .pună în mişcare. Şi dacă am, de fapt, curent şi nu vreau să apăs pe comutator? Dar dacă nu pot să apăs pe comutator? Sau poate îmi trebuie curent şi ca să apăs pe comutator, să văd dacă am curent sau nu, ca să mă mişc de pe canapea spre baie. Curent în casă am, tocmai ţi-am spus că am aprins lumina în living. Sau poate că stau pe întuneric şi am doar senzaţia că stau pe lumină, pe canapea, cu telecomanda în mînă, gata să mă uit la televizor sau nu, gata să mă duc La duş."


" [...] Atunci am înţeles că nu orice chiloţi daţi jos înseamnă neapărat un futut şi că nu tot ce-ţi spun fetele e adevărat. Jurămintele şi promisiunile sînt foarte ieftine, le cumperi pe doi lei, cu două mîngîieri pe o bancă în parc şi le vinzi la primul colţ, pe un zîmbet mai frumos. Cuvinte ticluite, ce să mai vorbim, le găseşti la orice supermarket de sentimente second-hand."

Dan Chisu - Singur sub dus


Daca te-ai regasit, macar o data in ce zice gagiu' asta mai sus, atunci crede-ma, cartea are si altfel de momente. Ai sa razi, ai sa cazi in melancolie, poate iti va fi mila de el ori poate ai sa-l injuri ca ti-ai pierdut timpul citindu-l, poate tu ca femeie vei intelege cum judeca un barbat burlac, dar, cert si cu siguranta vei cunoaste un om.

Si ai sa te intrebi, ce castigi daca-i citesti cartea. Nimic. Daca mergi in librarie si o cumperi, pierzi vreo 25 lei, daca o downloadezi de pe net, iti strici frumusete de ochi (pe care oricum ii strici pe mess) fortandu-te sa citesti de pe un canal incapabil sa-ti transmita sentimente. Si atunci?

Alegerea e a ta. Gandeste-te doar ca in viata ai momente cand esti gugu si dai cu sutu-n ceva, fara sa te gandesti ... asa ca un bleg. Dupa ce nu mai ai acel ceva, iti dai seama ce minte creata ai avut. Totusi, poate nu a fost atat de creata, daca realizezi, in timp util, ca poti invata sa pierzi, sa lupti si sa obtii un altceva. De obicei, litera nescrisa nicaieri, pe acel ceva, nu-l mai obtii niciodata.

Asa e si cu cartea asta. Poate merita. Poate obtii totusi un altceva.


0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons