duminică, martie 28

Superstitia .... mama intalnirii

Heiiii oameni buni!

Intotdeauna am gasit ghicitul, vrajitoria si alte asemenea, povesti de adormit oamenii naivi. Nu m-a tentat nici macar o data sa-mi doresc sa-mi vad viitorul. Poate din cauza ca nu vreau sa stiu ce-mi rezerva sau pur si simplu din cauza religiei crestine care e reticenta cu aceasta practica.

Astazi, in schimb, am avut o experienta uluitoare. Atat de marcanta a fost, incat, dupa cum bine vedeti, m-am varat si-am scris despre ea.

Eram vis-a-vis de Moldova Mall, cand o tiganca se iteste in fata mea. “Hai sa-ti ghicesc frumoasa tantii ... “

Eu n-as fi stat sa o ascult, dar ghinionul facea ca fix acolo sa fie si statia de autobuz. Iar ghinionul al’ mai mare facea ca de acolo sa iau autobuzul ce-mi trebuia. Si va reproduc si voua cateva din replicele ei, in caz ca va intalniti cu ea.

Mi-a spus ca am fost mereu foarte norocoasa si ca voi avea noroc si pe viitor. Ca am varsat multe lacrimi si am avut o viata trista (normal c-am suferit, pe cand aveam 10 ani mi-au murit cei mai dragi catei pe care i-as putea avea vreodata) ....

Ca voi avea doi copii (aici da, s-a nimerit, doi vreau sa am :P )

Ca acum cineva de tare de departe, se gandeste la mine (probabil mama, ca nu i-am spus ca plec in oras .. si vorba ceea eu stau la 10km de mall) ...

Ca voi pleca intr-o calatorie lunga ( .... daca am concediu cum n-as pleca, asa ma rezum la calatoria ezareni – copou, zilnic:-< )

Ca este o bruneta care ma uraste de moarte si vede foc in fata ochilor cand ma priveste si sa ma pazesc de dansa (mda, bruneta, bruneta, bruneta ... searching not found :p)

Ca uneori am curaj, alteori n-am curaj, am curaj si n-am curaj (.... normal ca n-am curaj cand e sa ma arunc de la etajul 3)

Ca intr-o zi cand am sa zic un adevar, am sa am multe de pierdut si sa nu mai spun intotdeauna adevarul ( ..mda, aici cred ca a avut dreptate, imi sta mai bine cu fata ceea de mincinoasa. Adjudecat, vara asta o scot de la naftalina! )

Pare-mi-se ca a mai spus ceva, dar n-am bagat-o prea mult in seama, nu de alta dar se credea artista iar eu as fi fost naiva sa o cred pe ea, vorba ceea, povestile ei sunt pentru oameni naivi. Dar a fost o experienta unica, a doua oara ar trebui sa ghiceasca viata unei matze sau ceva, ca pe a mea a ghicit-o deja.


No, da' sa avem o saptamana optimista fara prea multe ghinioane.


0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons