duminică, octombrie 3

Mă mândresc cu ei!

Astăzi am colecționat un zâmbet, cu unul în plus față de norma obișnuită. Și-mi e drag de mine când am starea asta.
Vă aduceți aminte de Cireșarii? Prea bine, atunci o să vă binedispună filmulețul de mai jos, efect care l-a avut și asupra mea.



Secretul coifului de aur, este un posibil serial românesc, regizat într-o cu totul altă lumină. Mi-a plăcut decorul, locațiile alese cu mare grijă, astfel încât să nu amintească de o Românie comunistă (ex). Nu face abuz și nicio singură trimitere la comunism. Pun accentul pe această perioadă din istorie, pentru că deseori, mai tinerii regizori, caută senzaționalul și celebritatea prin filme (fie ele de scurt sau lung metraj) cu astfel de cadre și imagini. Dânșii amintesc că în afară de comunism am avut și o altfel de istorie, scrisă cu sabia și palosul, nu doar cu lagăre și decrete. Mi-au plăcut actorii, foarte joviali și expresivi. Mi-a plăcut tehnica de filmare. Într-un cuvânt cred că e un fel de "Toate pânzele sus" modern, raportat la serialele americane.

Andrei Chiriac, regizorul și Mihai Mănescu, scenaristul, au scris un scenariu de 330 pagini și vor să-l pună în imagini cât de repede pot. Lucrul a început de mai bine de un an, dar rezultatul efectiv va mai întârzia până va apare pe postul TV.
Știu ca  sunt şi mă simt foarte entuziasmată de imagini, le-am devorat pe toate într-o clipă și abia aștept serialul. Îmi doresc să procedeze astfel cum au declarat, cum că serialul se va difuza în timpul săptămânii mai după-masă.

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons