luni, ianuarie 5

Azi am invatat ca....

Nici o zi nu trece fara concluzii sau fara sa ne invete ceva...

Uneori e bine sa te pui si-n locul celui de langa tine pentru a sti cu aproximatie ce simte. Spun asta pentru ca am o raceala care a vrut sa-mi strice ziua. Mi-am adus aminte de oamenii cu probleme grave si mi-am dat seama ca nu e usor sa traiesti dincolo de ele si totusi ss fii plin de viata. Pentru cineva care nu este obisnuit cu asta, e o mica lectie! Tot asa m-am facut mica si invizibila. Cateodata face bine!

Unii oameni sunt mai buni decat tine prin simplul fapt ca-si fac griji si-ti vor binele! Iar noi uitam uneori de ei…e o experienta traita din nou, ce nu-mi lasa un gust prea bun.

O profesoara mi-a spus o data , dupa ce mi-a citit compunerea: ”din 123 de cuvinte , ai scris corect 116″. Cat accent punea pe greseli si ce putin pe recunoasterea reusitelor!

M-a întrebat cineva, cand eram mai mica si mai isteata, care este trasatura dominanta a unui om pervers si primul lucru care mi-a venit in minte a fost faptul ca oamenii perversi au multa experienta si o folosesc numai in scopuri egoiste.

Tu ce ai invatat azi?

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons