joi, februarie 19

Poate ca da ... poate ca nu




Poate ca da ... poate ca nu
Sufar de singuratate??
Sufar de a fi neluata in seama??
Poate ca da!
Atunci sufar degeaba.

Poate ...
Ca nu ar trebui sa mai sufar de singuratate.
Oricum ajungi sa fii mereu singura
Atunci pentru ce sa te minti?
Sau poate ca nu!

Poate ca da ... poate ca nu ...
E asa cum vad eu?
E asa cum vreau eu?
Prima impresie inseala.
Nu se poate iubi cu forta.
Nu ar trebui sa mai stau in drumul nimanui, nici macar intamplator.
Poate ca da!

Poate ca da ... poate ca nu ...
Viata e o piesa de teatru?
Sunt oamenii niste actori grabiti??
Urasc sa vad ceea ce nu vreau sa vad?
Urasc sa aflu ceea ce nu vreau sa aflu?
Poate ca da!!

... e un poate in toate. Multe lucruri depind de acest banal ”poate” ...
Asa ca .. voi sta de-o parte !! trebuie sa pot, daca nu ma vor eu de ce sa-i vreau ?? Am un gust usor amar, caci mi-am pierdut creioanele colorate. Asadar, papadie invata sa nu fii dezamagita !!!



2 au avut ceva de zis:

Anonim spunea...

Vorind despre linistea interioara si zbuciumul cuiva intr-una din ghenele singuratatii,cineva mi-a spus mai demult un lucru extrem de important, care mi-a schimbat radical mintea si inima: este absolut esential sa reusesti sa te simti bine cu tine insuti! asta e secretul si culmea e ca merge. fara nici un "poate"...
P.S: Personal, cred ca mai important in viata e sa iti (re)gasesti creioanele colorate decat sa inveti sa nu mai fii dezamagita.

Mariana Ichim spunea...

Multumesc alex ca mi-ai impartasit din invatatura ta. Uit mereu ca asta e cel mai important lucru in viata unui om si e absolut corect, e mai usor sa-ti regasesti acel set de culori ...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons