miercuri, februarie 25

Dati-mi idei!!!

Ce sa va povestesc ...
Mda, am sa va povestesc partea aia in care cred ca nu am suficienta vointa. Nu vreau sa scriu ceva neinspirat, dar cum ideea e lipsita de stralucire ...probabil si postul va fi la fel.

Cum spuneam. Nu am vointa. Pentru ca nu am timp. Nu am vointa sa am timp. Nu orice timp. Stai asaaaa ...E vorba de timp liber.
Cand sunt intrebata ce fac ...de regula raspund " la munca/ muncesc/ la facultate / la sala/ invat/ ma duc acasa". Timpul meu liber este atat de tiny-mini incat ar incapea intr-ooooooo ...nuca?!?! Nu de cocos, clar!! Si cum spuneam, la raspunsul meu, feedback-ul este clar "Nashpaaaaa fataaaa!!!".
Tristetea cea mai mare e, ca de o vreme mi-o zic tot mai des. Acum cand vad ca mai am atat de putin pana la reusita, cand vad ca sfarsitul e atat de aproape de parca-l si vad ...acum simt ca nu mai rezist si parca m-ar lasa puterile. Unii ma judeca, altii ma compatimesc, dar iata ca am aproape 3 ani de cand fac servici si facultate in acelasi timp. NU sunt singura, asta sa ne fie de inteles!!!
Cine stie intelege de ce ma plang.
Am nevoie de vointa sa am timp. Am multaaaa vointa, dar cred ca am pus-o undeva sa stea de straja. Si am cam neglijat partile astea, cu timpul ... In ultima vreme, vointa mea a stat in slujba facultatii. Am avut ambitia de a ramane macar printre primii 30, si iata ca daca perseverezi reusesti sa culegi ceea ce iti propui, ba am ajuns si mai sus de atat.
Asadar, da, am o vointa extraordinara de a face cat mai multe, de a merge, de a cunoaste, de a petrece, de a fi printre cei mai buni. Si astfel nu mai am timp liber .... Si sufar. Sufar enorm ca nu am timp liber ... ca sunt obosita mai mereu ... ca nu pot sa-mi iau pantofi ca nu am timp sa caut ... ca nu pot sa-mi colorez viata pentru ca nu am timp sa gasesc un creion colorat ...
Si caut idei. Daca ma trezesc la 5:50, muncesc de la 7:30 la 16:00 si de cele mai multe ori pana la 20:00, caci merg zilnic sa lucrez pentru licenta, cum sa fac sa am timp si de altele. Si puneti in calcul (matematic) si drumul cu autobuzul.

Si dati-mi idei, va rog ... cum sa am timp? Sa nu se inteleaga gresit, sufar ... dar nu regret nici o secunda toate eforturile mele. Poate nu am avut timp sa fiu deplin fericita, nu am avut timp sa ies, sa ma distrez, sa am o viata de student cum o au cei din camin ....dar cred daca ar fi sa o iau de la capat as lua-o pe acelasi drum ...
Deci????

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons