miercuri, septembrie 2

Fly, fly, butterfly

Iata-ma-ssssssss !!!!!! din nou acasa, in Iasiul vechi si anost.
Ce mirare! Cata emotie, cata fericire. De ce? Simplu, m-am regasit. Am gasit acea fata vesela, simpla dar spontana. A fi vrut sa raman acolo, pe dealurile acelea si sa ma joc cu toti cateii aia pufosi si dragalasi. Imi doream atat de mult sa intalnesc din nou libertatea dealurilor verzi, a cerului de deasupra mea, un cer curat care te ispiteste la somn si la vise cu ochii deschisi. Imi doream atat de mult sa ma intind in iarba aceea marunta si uscata de soarele verii si sa ma gadile pe la picioare, sa ma intep la talpi in firele cosite. Sa miros brazii, sa ma prind de ramurile lor si sa ma legan. Dar mai ales imi doream sa cuprind in brate natura si sa-i zic cat de dor mi-a fost de ea.
Pentru cateva zile, m-am simtit precum un fluture, gingas, sensibil, liber dar puternic.
Emotie, frumusete, culoare, regasire, fericire, zambet, mirare, sentimente inegalabile le puteti simti in pozele de aici, poze care nu-mi apartin doar mie, ci si colegilor mei.
Va saluta un om fericit!

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons