luni, martie 18

Prima zi de dupa weekend

Vineri mi-am propus anumite lucruri pentru weekend, poti vedea aici ce anume povesteam. N-au fost multe propuneri si nici activtiati care sa ma solicite exagerat, ci mai mult dorinte pentru sufletul meu. Corect e sa amintesc cate din ele le-am putut face si cate nu.
1. sa revad Piratii din Caraibe. Din pacate doar The Curse of the Black Pearl, dar chiar si asa a fost delicios.
2. sa merg la shopping . Am mers la shopping, timpul nu a fost tocmai un aliat de nadejde, am cumparat diverse si chiar am mai pus ochii si pe ceva dragutel.
3. sa merg la dansuri si sa-mi calc partenerul pe picioare. N-as fi crezut ca voi reusi, dar mi-a iesit!!! :D Weekendul acesta am facut passo doble, superb dans, dar destul de rapid. Nu putea sa scape nimeni necalcat.
4. sa ies cu prietenii si sa depanam amintiri. O daaa, am ras weekendul asta, cum nu-mi mai amintesc sa o mai fi facut de ceva vreme.
5. sa dorm o noapte-ntreaga. Da, se pun 6 ore dormite linistit, fara nicio trezire ca fiind un somn de-o noapte-ntreaga. Singura problema e ca azi am fost daramata fizic din cauza oboselii.

Cu alte cuvinte, a fost un weekend perfect. Va urma ... :)
O zi perfecta s-avem maine, cu soare si bucurii!

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons