vineri, martie 15

Proiect de fericire - partea IX

Hai să vorbim astăzi...
Să vorbim unul cu celălalt, să mă cunoști, să mă vezi și dulce și amară. Să mă vezi și femeie și copil. Să-mi dai șansa să fiu sinceră cu mine. Să-ți dai șansa să fii sincer cu tine. Să fim sinceri unul cu celălalt. Azi nu vreau să mă privești și atât. Nu vreau să mai gândim prin prisma vorbei "ai grijă ce-ți dorești că s-ar putea să se întâmple". Nu vreau să fim la fel, pentru că știu că nu suntem la fel. Nu mă pot privi în oglindă și să văd o "eu", că-mi e frică.
E frumos începutul, îmi dă gâdilici în stomac. Glasul tău e altfel, e dulce și liniștit. Dar, de ce mi-e frică? N-ar trebui, nu-i așa? Atunci, hai să vorbim! Mult, despre noi, despre trecut, despre prezent, poate și despre viitor, dar nu tot azi. Să vorbim despre oameni, despre culorile zilei...
Vreau să mă cunoști? Tu vrei?
.... sunt gânduri obositoare pe care nu le mai pot ține. Le dau drumul să curgă, să le poarte vântul în depărtări.


0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons