vineri, decembrie 26

Prietenia...

Modele de prietenie avem peste tot...
In sens generic, de fapt conform DEX, prietenia este un sentiment de simpatie, de stimă, de respect, de ataşament reciproc care leagă două persoane; legătură care se stabileşte între persoane, pe baza acestor sentimente; amiciţie, prieteşug.
Asa ca, lumea e plina de prieteni care mai de care.

Fie ca nu vrem sa bagam in seama, fie ca suntem prea grabiti ca sa mai analizam.La urma urmei, poti extrage ceva frumos din orice, trebuie doar sa ai bunavointa de a deschide ochii larg si a privi in esenta.

„Vorbele care nu le spui, se pierd”
Prietenia. Un cuvant atat de simplu, dar care, la fel ca majoritatea care ar trebui sa aiba parte de o incarcatura sentimentala aparte, si-a pierdut din semnificatie. Din nefericire, prietenia adevarata e rara, dar nu imposibil de gasit. Mi-ar placea sa ne putem accepta unii pe altii, asa cum suntem. Diferiti in aparenta, asemanatori in esenta.
Cine nu isi doreste sa fie ascultat? Sa aiba un umar disponibil, sa poata sa fie EL insusi, sa poata sa rada sau sa planga atunci cand simte, fara prejudecati, fara critici. Suntem atat de reci si nepasatori. Ne izolam din ce in ce mai mult, avand impresia ca ceilalti nu ne pot intelege.
Dar, va spun : SE POATE, se poate daca vrem. Trebuie doar sa dam frau liber sentimentelor, gandurilor, propriilor simtiri, fara limite, fara orgolii, fara ambitii.

Suntem atat de multi, si totusi atat de singuri.
Ce ar fi daca am lasa deoparte prejudecatile si pur si simplu sa zambim. Ce ar fi daca am accepta sa ne iubim asa cum suntem? Micile bucurii sunt mai importante decat ORICE altceva. Ce fericire poate fi mai presus decat atunci cand primesti un semn din partea cuiva, caruia chiar ii era dor de tine fara a avea nevoie de nimic altceva, decat de un prieten?!

Putem sa fim mai buni?
Eu cred ca da, pentru ca in fiecare dintre noi se ascunde ceva special. Fiecare, poate fi parte din solutie si nu din problema. Trebuie doar sa crezi !

Le multumesc din suflet prietenilor mei, celor ce stiu ca ii port in inima mea, pentru ceea ce sunt, pentru toate clipele astea frumoase pe care mi le-au daruit si pe care nu le pot uita, pentru toate nebuniile pe care le-am facut, pentru fiecare lacrima pe care mi-au sters-o, pentru fiecare zambet ce mi l-au oferit, pentru fiecare imbratisare.Va iubesc, va respect si nu va voi uita.



1 au avut ceva de zis:

Dan Gheorghe spunea...

la multi ani!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons