miercuri, decembrie 31

Bilant pe 2008

Era de asteptat. Nu-i asa?
Fireste, doar in fiecare zi fac contabilitate, fir-ar ea sa fie. Asadar, iata-ne maine in 2009.

Si uite asa, a mai trecut o zi....o saptamana ..... o luna ..... UN AN.....
Acum este momentul sa ne uitam inapoi si sa vedem ce am facut anul asta. Suntem demni sa ne ridicam barbia si sa privim in fata cu mandrie sau sa bagam capul in pamant si sa ne promitem noua ca la anul vom indrepta greselile...
A mai trecut un an si viata merge inainte ( asa se spune ), dar ce se intampla daca ai cazut in groapa? Unde poti inainta .... nu poti, cazi si mai mult ....
Dar de aceea avem prieteni, o familie ca sa ne scoata din acea groapa si sa ne arate drumul inainte, desi, suntem cu totii constienti, ca nu o sa ascultam si o sa alegem "scurtaturi", "dealuri", "munti", "vai", in loc sa mergem pe calea cea dreapta, cu toate acestea intodeauna cineva va fi langa tine sa te indrepte, sa te ridice de la pamant, sa te scuture de mizeria in care ai intrat.
Stiu cu singuranta ca in anul acesta desi ni se pare ca a trecut repede am facut multe, am facut toti bune si rele si incercam sa invatam din greseli, dar chestia este ca intotdeuna gresim altceva ..... si gresim pana la sfarsitul zilelor noastre, pana cand spunem ultimul cuvant si ultima rasuflare ne va fi luata ...gresim.
Pentru ca asa este omul, chiar daca invata din greseli continua sa greseasca. Totusi trebuie sa privim partea buna a lucrurilor. Fiecare din noi am facut cel putin un lucru bun anul acesta, un lucru de care suntem mandri, un lucru care vom incerca sa il repetam si la anul ce vine, un lucru care o sa il povestim cu zambetul pe buze......

Ne gandim ca incepe un nou an, o alta foaie in viata noastra. O foaie curata pe care putem asterne ce ne dorim, chiar daca am mazgalit celelalte pagini, pe aceasta avem sansa sa o pastram frumos aranjata demna de aratat tuturor. Nu putem din prima sa avem un an plin de succese, plin de bucurii, la urma urmelor nici Leonardo Da vinci nu a pictat Mona Lisa din prima, a avut si el schite, greseli pana cand a reusit sa picteze perfectiunea...
Nu putem sa ajungem niciodata la perfectiune dar nici nu trebuie sa fii perfecta in ochii unora .... in ochii familiei esti perfecta.
Desi unii nu o sa citeasca tot ce am scris o sa spun ....
ca totul se rezuma la familie, la prieteni....se rezuma la voi...se rezuma la noi....

Ce ii multumesc lui Dumnezeu este ca in anul acesta nu am avut nimic de pierdut, am avut doar de castigat. Da!! Nu va vine sa credeti nu? Iata ca atat timp cat vezi de sus paharul, il vezi plin, indiferent de situatiile limita, de stres, de lipsa timpului...de de de de etc. am intalnit persoane care m-au privit o secunda in ochi, mi-au zis un singur cuvant, mi-au daruit un singur zambet, mi-au strans mana o singura data, mi-au sters o singura lacrima...
Nu uitati sa priviti in urma, in stanga si in dreapta voastra, cu siguranta cand optimismul vostru va fi terminat, atunci daca privesti dincolo de aparente ai sa gasesti puterea de a continua. Tot ce trebuie sa faci e sa privesti cu atentie!

Dar, mai ales nu uita sa privesti inainte. Inainte ai numai speranta, nimic altceva. Da? Imi promiti?
NU ai deznadejde, nu ai frica, nu ai lacrimi, nu exista singuratate....te ai pe tine si intregul univers. Si mai presus de asta, nu uita ca intodeauna exista cineva sa iti dea o mana de ajutor si nu o lasa sa treaca pe langa tine, nu refuza, accepta si lumea, de ce nu, va lua o alta infatisare, vei privi oameni altcumva in ochi si vei avea acea sclipire minunata si acel zambet incredibil......

Va doresc un AN nou plin de reusite si succese atat pe plan profesional cat si pe cel sentimental ( suntem la varsta cand intalnim persoane care ne vor marca viata atat pozitiv cat si negativ, asa ca mult succes si sper sa gasiti numai persoane care va vor marca pozitiv si vor lasa o urma in viata voastra pe care vreti sa va vi-o amintiti nu sa o tineti ascunsa, departe...in intuneric)
Va doresc sa ocoliti ghinionele si ele sa va ocoleasca pe voi si norocul sa fie la fiecare pas, viata sa fie cat mai dulce, si sa fiti iubiti de toata lumea.

Aveti grija de voi si imi doresc ca in anul ce vine sa ne intalnim sanatosi si veseli...

LA MULTI ANI si un An Nou mult mai bun, incomparabil mai bun decat 2008!

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons