vineri, februarie 26

Ce sa fie?

Din experientele si incursiunile mele avute in lumea generoasa a Internetului, am aruncat gunoaiele la locul lor s-am selectat doar ce-i sanatos.
Iata ce-am ales pentru azi! Jocul de-a anagramarea … nu a oricaror cuvinte, ci a celor cu notorietate romaneasca. Eh, modestia din mine trebuie sa recunoasca ca numele meu e notoriu doar in familie.


Elena Basescu = Cleanse abuse
Traian Basescu = Satanic abuser ... aveam o presimtire
Nastase Adrian = Dear as in Satan ... categoric!
Geoana Mircea Dan = Dear! An egomaniac .... ohoo, n-as fi crezut:p
Prigoana Silviu = Pig nail saviour .... asa sa fie?!
Bahmuteanu Adriana = Than and I am a bureau ... ce s-au gasit astia doi
Boc Emil = Mob lice ... amu' boc rimeaza cu mob si mop
Funieriu Alexandru = A de luxe, unfair ruin
Opera Gabriel = A rape obliger
.................................................................
Ichim Mariana = I am rich mania .... am I?

Puteti sa va jucati si voi! ;) Creati-va anagramele voastre online aici.

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons