sâmbătă, februarie 6

Proiect de fericire - partea III

Alt gand, un gand, inca un gand. Cand durere, cand placere, nu le mai tin minte nici socoteala.

Un singur gand nu-l pot uita. Tu, in capul scarilor, cu mana alungand soarele din ochi iar eu insetat de tine, de partea cealalta a strazii. Pe tine, zambindu-mi intr-un anume fel, in acel fel pentru care si florile se deschid dimineata, in acel fel datator de viata. Un singur zambet nu-l pot uita, acel zambet al tau nascut din ochi, nascut pentru a ma face pe mine unic barbat, unicul iubit. Imi lipseste zambetul tau. Imi lipseste sa fac pe cineva zambind cum te faceam pe tine odinioara. Sunt ganduri ale unei vieti care deja imi lipseste. Dar, infantil, ma bucur la existenta unei ipoteze neverosimile ca as putea-o reincepe modificand curgerea timpului.

.........

De la tine am invatat ce-nseamna sufletul. De s-ar despica acum pamantul pe care odata pasii nostri calcau, de m-as prabusi acum impreuna cu aceasta piatra, pe care candva stateam iar tu timid ti-ai asezat capul pe umaru-mi, de m-as prabusi in aceasta vaiuga ... sunt un vinovat si-un criminal c-am ignorat un suflet ... al tau suflet.

S-ar putea sa vin sa-ti multumesc pentru faptele tale, pentru ca te-ai nascut. S-ar putea sa vin candva. Va fi o zi cu inceput, cuprins si cu o incheiere. Oricum ma vei primi, va fi o incheiere glorioasa. E multa vreme de cand stiu ca iti sunt datornic cu un azi meritat. Tu ai fost cel mai bun profesor pentru mine, de la tine am invatat sa zbor altfel.

Tot de la tine, voi invata ce mai ramane de invatat ....

0 au avut ceva de zis:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons